ΜΕΡΟΣ Ε': ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ

του Μιχάλη Γεωργιτσογιαννάκου, Μέλους του ΕΠΟΚ

Αλέξης Τσίπρας:«Η πατρίδα δεν είναι οι κραυγές των πατριδοκάπηλων, πατρίδα είναι οι άνθρωποι που ζουν σ’ αυτή την πατρίδα» (εξαιρετικό πρωθυπουργικό συντακτικό) και συνεχίζει «πατρίδα είναι εκεί που οι λαοί μπορούν να ζούν μ’ αξιοπρέπεια. Πατρίδα είναι εκεί που οι εργαζόμενοι έχουν δικαιώματα, όχι εκεί που οι εργαζόμενοι ξεζουμίζονται με δωδεκάωρα και 300 ευρώ»  (απ’ το διαφημιστικό του Σύριζα για τις Ευρωεκλογές του 2019). Αυτό νομίζει ότι είναι πατρίδα ο πρωθυπουργός της Συμφωνίας των Πρεσπών και του 3ου μνημονίου, του ΟΧΙ που έγινε ΝΑΙ μετά το δημοψήφισμα.

 

Τι ορίζουν κάποιοι ως Πατρίδα

Κάνεις λάθος εσύ που - νομίζεις – ότι πατρίδα είναι η γη των προγόνων σου, η γη της γέννησής σου, η γη της καταγωγής σου. Που - νομίζεις - ότι η πατρίδα έχει να κάνει με το αίσθημα και τους δεσμούς σου μ’ αυτή την γη. Η Πατρίδα, λέει ο πρώην πρωθυπουργός σου, έχει να κάνει με τα «300 ευρώ και δωδεκάωρα». Αν δηλαδή είχε να κάνει με 900 ευρώ και επτάωρα τότε θα ήταν πατρίδα; Αν πάλι τα ευρώ ήταν 1.200τότε θα ήταν καλύτερη πατρίδα; (το πρώτο μέρος ότι: «πατρίδα είναι οι άνθρωποι που ζουν σ’ αυτή την πατρίδα» αδυνατώ να το καταλάβω γι’ αυτό και δεν το σχολιάζω. Απ’ αυτά που γνωρίζουμε μέχρι τώρα, μία λέξη δεν μπορεί να οριστεί εμπεριέχοντας την ίδια την λέξη στον ορισμό της. Αν πάλι εννοεί αυτό που μαντεύουμε, ότι πατρίδα είναι οι άνθρωποι, τότε αυτό δεν είναι πατρίδα, είναι έθνος. Λέξη που φυσικά ο κ. Τσίπρας αρνείται έστω και να προφέρει).

Διαβάστε Περισσότερα

Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ - ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

τοῦ Μάνου Ν. Χατζηδάκη, Προέδρου Δ.Σ. τοῦ ΕΠΟΚ

Ἡ Ἐργατική Νομοθεσία ὑπῆρξε πρωτοφανής. Σχεδόν 50 νέοι Νό­μοι καί ἀκόμη 40 Βασιλικά Διατάγματα δημιούργησαν μία ἐντελῶς νέα ἐργατική πολιτική.

Ριζοσπαστική Ἐργατική Νομοθεσία

 Ἐργατική Πρωτομαγιά

Μέ τόν Α.Ν. 380/1968 «περί καθιερώσεως τῆς 1ης Μαΐου ὡς ἡμέ­ρας ὑποχρεωτικῆς ἀργίας» ἡ Πρωτομαγιά καθιερώθηκε ἐθνική ἡμέρα τῶν ἐργαζομένων καί ἐπίσημη ἀργία τοῦ Κράτους. Σέ συνέντευξί του στήν Υ.ΕΝ.Ε.Δ. στίς 30 - 4 - 1971, ὁ τότε Γ.Γ. τοῦ Ὑπουργείου Ἐργασίας Γεώργιος Κάρτερ δήλωνε: «Πρό τῆς Ἐπαναστάσεως ἡ ἀργία τῆς Πρωτομαγιάς ἦτο προ­αιρετική. Ἀλλ’ ἡ Ἐπανάστασις μέ τό νομοθέτημα αὐτό, ἐτίμησε τήν Πρωτομαγιάν καί ἔτσι διά πρώτην φοράν ἔγινε εἰς τήν Ἑλ­λάδα ὅ,τι εἰς τόν ὑπόλοιπον κόσμον γίνεται ἐπί πολλά χρόνια: Νά τιμᾶται ἐπισήμως καί ἀπό τό Κράτος ὁ ἀνθρώπινος μόχθος καί ἡ συμβολή τοῦ εἰς τήν παραγωγικήν προσπάθειαν...».

Διαβάστε Περισσότερα

ΜΕΡΟΣ Ζ': Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΑΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ κ. ΜΕΛΕΤΗ ΜΕΛΕΤΟΠΟΥΛΟ

Ο Γεώργιος Γεωργαλάς δεν χρειάζεται συστάσεις. Υπήρξε γνωστός διανοούμενος, με μεγάλο συγγραφικό έργο και τεράστια απήχηση. Στο βιβλίο του «ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΘΕΩ­ΡΗΣΙΣ» (Εκδόσεις ΠΕΛΑΣΓΟΣ, Μάϊος 2000), στις σελίδες 156 - 179, αφιέ­ρω­σε ένα ολόκληρο κεφάλαιο στην κριτική του βιβλίου του κ. Μελέτη Με­λε­τόπουλου. Θεωρ­ού­με χρήσιμο να παραθέσουμε τα κυριώτερα σημεία αυ­τής της κριτικής:

 «ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

(Μ. Μελετόπουλου: «Η δικτατορία των Συνταγματαρχών»)

 Μη εική περί των μεγίστων συμβαλλώμεθα  (Ηράκλειτος 17)

Κανονικώς δεν θα έπρεπε ν΄ ασχοληθώ με το περί ού ο λόγος βιβλίο. Όμως είναι τόσον τέλειον υπόδειγμα του τρόπου με τον οποίον δεν επι­τρέ­πεται να γράφεται η Ιστορία, ώστε δεν άντεξα και υπέκυψα στον πει­ρασμό.... Τα δείγματα ανευθυνότητος, επιπολαιότητος, αγνοίας, προχειρο­λο­­­γίας, κενολογίας, αντιφάσεων, αυτοαναιρέσεων, ανακριβειών, λα­θών, ατεκ­μη­ρίω­των ισχυρισμών, ιδεολογικής συγχύσεως, ανοησιών και σκο­πιμότητος που πλημμυρίζουν ξέχυλα από το “μελέτημα”, εί­ναι τόσο πολ­λά και τόσο κραυγαλέα, αρκετά συχνά και τόσον απί­στευτα, ώστε ομο­λο­γώ ότι δυσκολεύθηκα πολύ να επιλέξω τα σημεία της κριτικής μου…

Διαβάστε Περισσότερα

ΜΕΡΟΣ ΣΤ’: ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ & ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΤΟΥ κ. ΜΕΛΕΤΗ ΜΕΛΕΤΟΠΟΥΛΟΥ

τοῦ Μάνου Ν. Χατζηδάκη, Προέδρου Δ.Σ. τοῦ ΕΠΟΚ

Συνεχίζοντας τα σχόλιά μας στα όσα γράφει και ισχυρίζεται κατά καιρούς ο κ. Μελέ­της Μελετόπουλος αναφέρουμε μία ακόμα από τις κραυγαλέες ανακολουθίες του. Στο βιβλίο του «Η δικτατορία των Συνταγματαρχών» (1996) γράφει λοιπόν: «η 21η Απριλίου πραγματοποιήθηκε εν αγνοία, ερή­­­μην και σε αντίθεση με τον Κωνσταντίνο Γλίξμπουργκ, ο οποί­­ος προετοίμαζε το δικό του πραξικόπημα με τους Στρατη­γούς» (σελ. 317). Σήμερα τα αλλάζει και σε σχόλιά του κάτω από την ανάρτησή του στο Facebook στις 21 Απριλίου 2020 -κατόπιν ερωτήσεως σχολιαστού, του απαντά δημόσια: «από την πολυετή έρευνα που έχω κάνει (sic) δεν προκύπτει ότι ο βασιλιάς ήταν έτοιμος να εγκρίνει βασιλική χούντα…». Ο κ. Μελετόπουλος αντιφάσκει σε σχέση με την διαβόητη διδακτορική του διατριβή. Τελικά τι από τα δύο ισχύει; Και γιατί τότε ήταν «Γλίξμπουργκ» και σήμερα «βασιλιάς»; Μή­πως ανάλογα με τις εκάστοτε πολιτικές μεταλάξεις του, ο κ. Με­λε­τόπουλος προσαρμόζει και την ιστορία κατά το δοκούν; Ας τον βοηθήσουμε λοιπόν εμείς στην απορία του, αφού ο ίδιος δεν μπόρεσε να ξεδιαλύνη την αλήθεια παρά την.. «πολυετή του έρευνα»…

Διαβάστε Περισσότερα

ΜΕΡΟΣ Ε’: Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, Ο ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΕΛΕΤΟΠΟΥΛΟΣ & ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

τοῦ Μάνου Ν. Χατζηδάκη, Προέδρου Δ.Σ. τοῦ ΕΠΟΚ

 Συνεχίζοντας τις απαντήσεις μας στα λεγόμενα του κ. Μελέ­τη Μελετόπουλου θα σχολιάσουμε σήμερα την φράση του, ότι συνέπεια της 21ης Απριλίου υπήρξε «η προδοσία της Κύπρου και η τουρκική εισβολή, την οποία η χούντα δεν αντιμετώπισε αλ­λά λιποτάκτησε». Είναι μήπως έτσι όπως μας τα λέει ο διδάκτωρ κ. Μελετόπου­λος; Στο προηγούμενο άρθρο μας, αποκαλύψαμε όλη την αλήθεια για την ανάκληση της “μεραρχίας”. Τί όμως έπραξε ο Γεώργιος Παπαδό­πουλος για την Κύπρο την περίοδο 1968 - 1973; Την άφησε “αθω­ρά­κιστη” όπως συχνά λέγεται, ή αντιθέτως την κατέστησε πάνοπλη; Και ποιοι υπήρξαν εκείνοι που λιποτάκτησαν κατά την τουρκική εισβολή; Εκείνος ή όσοι τον διαδέχθηκαν στη εξουσία; Ας τα εξετά­σουμε:

Διαβάστε Περισσότερα